Γιατί να εγγραφώ στο Newsletter του vitamed.gr;

Στο vitamed.gr έχουμε νέες προσφορές και καινούργιες παραλαβές προϊόντων. Εγγραφόμενοι στο newsletter του vitamed.gr ενημερώνεστε άμεσα για τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και για όλες τις νέες προσφορές και εκπτώσεις.

Επιπλέον ενημερώνεστε από τους έμπειρους επιστημονικούς συνεργάτες του vitamed.gr για θέματα που αφορούν την υγεία, την πρόληψη, την ομορφιά, την αισθητική και διάφορες συμβουλές υγείας αλλά και μαθαίνετε πρώτοι για τα νέα μας προϊόντα !
Πως μπορώ να πραγματοποιήσω μια παραγγελία;

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε παραγγελίες στην ιστοσελίδα μας όποια ώρα της ημέρας θέλετε (όλο το 24ωρο), με τους εξής τρόπους:

  • Παραγγελία ΟΝ LINE από την ιστοσελίδα μας.
  • Τηλεφωνική παραγγελία: Καλώντας μας στο 2311 118700 (09:00 – 20:00) ή στο 6949 071737 (09:00 – 20:00) και θα είναι χαρά μας να σας εξυπηρετήσουμε!  Απαραίτητη προϋπόθεση για να δώσετε τηλεφωνική παραγγελία είναι να έχετε τους κωδικούς ή την περιγραφή των προϊόντων που σας ενδιαφέρουν.

Για περισσότερες λεπτομέρειες επισκεφτείτε τη σελίδα μας

Πώς χρησιμοποιώ το Καλάθι Αγορών;

Το καλάθι αγορών «φιλοξενεί» προσωρινά τα προϊόντα που θέλετε να παραγγείλετε. Μπορείτε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε τα είδη που επιθυμείτε ή και να αλλάξετε την ποσότητά τους.

Μόλις ολοκλήρωσα την παραγγελία μου αλλά θέλω να προσθέσω / αφαιρέσω κάποια προϊόντα, να την ακυρώσω εξ ολοκλήρου ή να αλλάξω τη διεύθυνση αποστολής. Μπορώ;

Εφόσον έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας μπορείτε να κάνετε αλλαγές μόνο τηλεφωνικά. Καλέστε μας στο 2311 118700 και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε άμεσα.

Πως μπορώ να πραγματοποιήσω την πληρωμή για κάποια παραγγελία μου;

Η πληρωμή πραγματοποιείται πριν ή κατά την παράδοση των προϊόντος και μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • Αντικαταβολή: πληρωμή στον υπάλληλο της εταιρίας courier κατά την παράδοση των προϊόντων με επιπλέον χρέωση 2 €
  • Χρέωση πιστωτικής κάρτας: Κατά την εισαγωγή των στοιχείων της κάρτας σας, η τράπεζα δεσμεύει αλλά δεν σας χρεώνει αρχικά το ποσό της παραγγελίας σας. Η χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας γίνεται κατά την τιμολόγηση της παραγγελίας, έτσι ώστε να αποφεύγονται προβλήματα σε περιπτώσεις μη άμεσης διαθεσιμότητας. Για να διασφαλιστεί η απόλυτη ασφάλεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών μέσω πιστωτικών καρτών, αυτές γίνονται μέσα από την πύλη ασφαλών συναλλαγών της ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ.
  • Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό του καταστήματος. Παρέχονται πλήρεις οδηγίες κατά τη διαδικασία πληρωμής.

Ποιο είναι το κόστος αποστολής;

Το κόστος αποστολής περιγράφεται αναλυτικά εδώ.
Πώς μπορώ να ελέγχω την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Από τη στιγμή που εισαγάγατε την παραγγελία σας και η πληρωμή ολοκληρώθηκε επιτυχώς, ξεκινά η διαδικασία συλλογής και αυθημερόν αποστολής των προϊόντων (μέχρι τις 17:00, το χρονικό όριο που παραλαμβάνει η εταιρεία ταχυμεταφορών) ή την επόμενη εργάσιμη, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Μόλις η αποστολή παραδοθεί από εμάς στην εταιρεία ταχυμεταφορών, θα λάβετε στον αριθμό κινητού τηλεφώνου ή στο email που μας έχετε δηλώσει τον «Αριθμό Αποστολής» για να ελέγχετε την πορεία παράδοσης.

Είναι όλα τα προϊόντα άμεσα διαθέσιμα;

To vitamed.gr καταβάλει κάθε προσπάθεια τα προϊόντα του να είναι όλα άμεσα διαθέσιμα χρησιμοποιώντας σύγχρονα προγράμματα παρακολούθησης αποθεμάτων αποθήκης. Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμο, αυτό αναγράφεται στην περιγραφή του προϊόντος και ο χρόνος αναμονής μπορεί να φτάσει τις 4-5 εργάσιμες μέρες. Σε περίπτωση εξαντλήσεως κάποιου κωδικού, το τμήμα παραγγελιών του vitamed.gr θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας και θα σας ενημερώσει για  τον ακριβή χρόνο παραλαβής των προϊόντων σας.

Πόσος χρόνος απαιτείται για να παραλάβω την παραγγελία μου;

Τα προϊόντα  αποστέλλονται αυθημερόν (μέχρι τις 17:00) ή σε 1 εργάσιμη ημέρα από την μέρα της παραγγελίας με courier, εκτός από περιόδους αιχμής, αργιών (τοπικών ή εθνικών) ή προσωρινής έλλειψης. Για περισσότερες λεπτομέρειες και έξοδα αποστολής επισκεφτείτε τη σελίδα μας

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να ακυρώσετε τη παραγγελία σας, εφόσον επιθυμείτε, χωρίς επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι ΔΕΝ έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων από το κατάστημά μας. Σε περίπτωση που έχετε ολοκληρώσει και την πληρωμή της παραγγελίας που θέλετε να ακυρωθεί, επικοινωνήστε μαζί μας, όπως περιγράφεται παρακάτω, για να προχωρήσουμε σε πίστωση του ποσού.
Κάθε φορά παραγγέλνω τα ίδια πράγματα. Μπορώ να αυτοματοποιήσω κάπως την παραγγελία μου;

Φυσικά. Μπορείτε να καλέσετε στο 2311 118700 ή στο 6949 071737 και να ζητήσετε προγραμματισμένες παραδόσεις για τα είδη που σας ενδιαφέρουν.

Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;

Φυσικά και μπορείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν που έχετε αγοράσει από το vitamed.gr. Το vitamed.gr δέχεται την επιστροφή προϊόντων εντός 14 ημερολογιακών ημερών, αρκεί να τηρούνται ορισμένες προϋποθέσεις.

Δείτε τους όρους στη σελίδα μας
Πότε γίνεται η χρέωση της πιστωτικής μου κάρτας;

Η δέσμευση του ποσού της παραγγελίας γίνεται στην κάρτα σας, μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Η χρέωση όμως πραγματοποιείται αμέσως πριν την αποστολή τους. Για αυτό είναι καλό να έχετε βεβαιωθεί απολύτως για τα είδη που έχετε στο καλάθι σας.

 

Επιστροφές και Προβλήματα

Ποια είναι η πολιτική επιστροφών που εφαρμόζετε;

Σε περίπτωση που έχετε αγοράσει κάποιο προϊόν μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος ή τηλεφωνικά, μπορείτε να μας το επιστρέψετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών και να λάβετε πλήρη επιστροφή των χρημάτων σας.
Επιστροφή του προϊόντος μπορεί να γίνει εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με την πλήρη συσκευασία του.
Τα έξοδα μεταφοράς καλύπτονται από εμάς στην περίπτωση που το προϊόν επιστρέφεται επειδή είναι προβληματικό ή διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν εσάς. Μετά την επιστροφή και αφού ελεγχθεί το προϊόν, σας πιστώνουμε τα χρήματά σας στο σύνολό τους.

Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Για να ασκήσετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης πρέπει να στείλετε email στο sales@vitamed.gr, όπου θα ζητάτε την επιστροφή του προϊόντος, αναφέροντας τους λόγους της επιστροφής (ελαττωματικό προϊόν / λάθος παραγγελία κλπ). Εμείς θα σας απαντήσουμε εντός 24 ωρών και θα σας καθοδηγήσουμε για την διαδικασία επιστροφής. Εναλλακτικά, καλέστε μας στο 2311 118700 ή στο 6949 071737 από Δευτέρα έως Παρασκευή και από 09:00 έως 20:00

Παρέλαβα την παραγγελία μου αλλά ένα προϊόν λείπει. Τι να κάνω;

Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να μας καλέσετε στο 2311 118700 ή στο 6949071737 για να εξετάσουμε το θέμα άμεσα.
Παρέλαβα την παραγγελία μου αλλά ένα προϊόν είναι ελαττωματικό. Τι να κάνω;

Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να μας το επιστρέψετε προκειμένου να σας το αντικαταστήσουμε. Ισχύει η Γενική Πολιτική Επιστροφών όπως περιγράφεται και παραπάνω.
Επέστρεψα το προϊόν αλλά δεν έχω ακόμη παραλάβει τα χρήματά μου. Πότε και πώς  γίνεται η επιστροφή των χρημάτων μου;

Για να γίνει η επιστροφή των χρημάτων σας πρέπει να ολοκληρωθεί η παραλαβή, ο έλεγχος και η αποδοχή των επιστρεφόμενων προϊόντων από εμάς. Στη συνέχεια, και ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής, η επιστροφή ολοκληρώνεται μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες ως εξής:

  • Αντικαταβολή: Επικοινωνούμε μαζί σας, κατά προτίμηση στο email που μας έχετε δηλώσει, για να μας δώσετε ένα Τραπεζικό Λογαριασμό για να σας κάνουμε κατάθεση. Τυχόν τραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν εσάς.
  • Τραπεζική Κατάθεση: Εάν η κατάθεση έχει γίνει από μεταφορά, ζητάμε από την τράπεζα να προχωρήσει σε μερικό ή ολικό αντιλογισμό, εάν αυτό είναι δυνατό. Διαφορετικά επικοινωνούμε μαζί σας για να μας δώσετε ένα Τραπεζικό Λογαριασμό για να σας κάνουμε κατάθεση. Τυχόν τραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν εσάς.
  • Πιστωτική Κάρτα: Η αρχική χρέωση της κάρτας ακυρώνεται ολικώς ή μερικώς ανάλογα με την περίπτωση (ολικής ή μερικής ακύρωσης).

Εναλλακτικά στα παραπάνω, εάν το επιθυμείτε, μπορούμε να σας προσφέρουμε ένα ισόποσο εκπτωτικό κουπόνι για την επόμενη αγορά σας.

Τι διαφορά έχουν τα έξοδα μεταφοράς/αποστολής από τα έξοδα αντικαταβολής;

Τα έξοδα μεταφοράς αφορούν την αποστολή του δέματος ενώ τα έξοδα αντικαταβολής αφορούν μόνο την διαδικασία είσπραξης των χρημάτων (είναι η αμοιβή που παίρνει η εταιρεία ταχυμεταφορών για την εκτέλεση / διεκπεραίωση της συναλλαγής). Είναι δύο διαφορετικές χρεώσεις. Σε περίπτωση που δεν θέλετε να χρεωθείτε με έξοδα αντικαταβολής επιλέξτε κάποιον άλλον τρόπο πληρωμής που δεν έχει καθόλου χρέωση (πιστωτική / χρεωστική κάρτα, κατάθεση σε λογαριασμό του καταστήματος, κλπ).

Αποστολή και Παραλαβή

Μπορώ να στείλω την παραγγελία μου σε κάποια άλλη διεύθυνση;

Φυσικά. Κατά το checkout μπορείτε να ορίσετε μια διαφορετική διεύθυνση αποστολής από τη δική σας. Αυτή η διεύθυνση μπορεί να ανήκει στο εξοχικό, τη δουλειά ή σε ένα φίλο σας.

Μπορείτε να παραδώσετε σε Ταχυδρομική Θυρίδα;

Ναι, μπορούμε να παραδώσουμε σε Ταχυδρομική Θυρίδα. Όχι όμως αν ως μέθοδος πληρωμής έχει επιλεχθεί η αντικαταβολή.

Τι θα συμβεί εάν έχω εισαγάγει λανθασμένη διεύθυνση;

Εάν η παραγγελία σας έχει λανθασμένη διεύθυνση, απλά δεν θα παραδοθεί και κάποια στιγμή θα επιστραφεί σε εμάς από την εταιρεία ταχυμεταφορών. Εάν αντιληφθήκατε πως η διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει είναι λάθος, σας παρακαλούμε να μας καλέσετε το συντομότερο στα 2311 118700 / 6949 071737 προκειμένου να ενημερώσουμε την εταιρεία ταχυμεταφορών για να σας παραδώσει την παραγγελία σας στη σωστή διεύθυνση.

Ασφάλεια δεδομένων

Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου δεδομένα;

Το vitamed.gr θεωρεί κάθε πληροφορία που παρέχει ο χρήστης σχετικά με προσωπικά του δεδομένα ή την παραγγελία του εμπιστευτική και απόρρητη και γι αυτό δεσμεύεται ρητά για τη μη δημοσιοποίηση, ανταλλαγή, πώληση ή αποκάλυψη προσωπικών δεδομένων και στοιχείων των πελατών του.

Δείτε περισσότερες πληροφορίες στη σελίδα μας

Λογαριασμοί Χρηστών

Είναι υποχρεωτικό να ανοίξω λογαριασμό στο vitamed.gr για να βάλω την παραγγελία μου;

Όχι, δεν είναι υποχρεωτικό να ανοίξετε λογαριασμό – μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας ως επισκέπτης.

Τιμολογιακή πολιτική

Πόσο συχνά αλλάζουν οι τιμές σας;

Διατηρούμε το δικαίωμα να αναπροσαρμόζουμε τις τιμές μας ανάλογα με την τιμολογιακή πολιτική του κάθε προμηθευτή μας.
Πότε οριστικοποιείται η τιμή ενός προϊόντος;

Η τιμή ενός προϊόντος οριστικοποιείται με την εισαγωγή στο καλάθι. Από αυτό το σημείο και μετά, τυχόν αλλαγή στην τιμή του προϊόντος δεν θα επηρεάσει την παραγγελία σας.